Sliding Sweaters
S2, E22: Når Katie starter dagen i dårlig humør, bestemmer Otto-familien seg for å prøve å muntre henne opp. Men i en alternativ realitet og i en annen genser starter Katie dagen med godt humør, og familien bestemmer seg for å muntre opp Greg.