S1, E5: En av komikerne skaper kaos med nummeret sitt. Den femte timen er i gang, og desperasjonen slår til. Toppkomikerne begynner å gå tom for materiale. Når Philippe og Jeroom ser at komikerne ikke klarer å få hverandre til å le, spiller de et nytt trumfkort. Tineke viser en veldig uventet side av seg selv.