Teachers Snap Judgement
S2, E5: Ms Snap bestemmer seg for å kandidere til skolerådgiver-valget og møter på dobbeltmoral. Mens ms Bennigan, mrs Adler, ms Feldman og ms Cannon hjelper med kampanjen, tar det lengre tid for ms Watson å slutte seg til den.