S1, E1: Danny Rand vender tilbake til NYC etter å ha blitt antatt død i femten år. Han håper at hans gamle liv vil tilfredsstille ham på en måte som hans tid som Iron Fist i et mystisk kloster ikke kunne. Returen til det kjente lar imidlertid den langvarige følelsesmessige smerten av krasjet komme til forgrunnen.