So Long, Dawn Long
S3, E18: Conrad sliter med å velge mellom å være doktor eller å være lojal mot Kit når han oppdager at hennes svigersønn kan lide av en alvorlig sykdom. Devon og Nic oppdager noe sjokkerende om en tidligere pasient som ble et offer for Cains manipulative oppførsel når de tar en vakt på et langtidsoppholdssenter. I mellomtiden har Bell prøvd seg som TV-lege og har ingen operasjoner i avtaleboka, men det går ikke lenge før The Raptor ber ham om hjelp i en vanskelig sak.