S6, E19: Når Reagan kommer hjem fra en jobbtur, blir Jess bekymret for at hun kanskje har brukt for mye tid på å være Nicks «kjæreste». Schmidt og Cece blir besatt av sikkerheten i det nye hjemmet sitt og Aly avslører en flau hemmelighet overfor Winston.