Sofia den første Sofia the First S01 E01
S1, E1: Sofia prøver å bli den første prinsessen som får plass på skolens flygende derby-lag. Selv om hun kommer på lag med den altfor engstelige hesten Minimus, lærer Sofia å tro på seg selv og viser at en prinsesse kan gjøre alt om man bare fokuserer.