S1, E4: En ny kirurg, Cole Guthrie, begynner på Angels Memorial med sin fars hjelp, og havner i tottene på Leanne over ulike tilnærminger til medisin. Christa har en tillitskrise midt i sin første barneoperasjon siden hun mistet sønnen.