S1, E6: Jacks moralske kode blir satt på prøve når han og Greer bruker en tyrkisk forbryter til å hjelpe dem å spore opp et verdifullt mål som kan lede dem til Suleiman. Hanin prøver å unngå forfølgerne og holde døtrene sine trygge. Cathy undersøker et utbrudd av ondartet Ebola som kanskje peker mot noe mer skremmende.