S1, E6: Vox Machina finner Hvitsteins hellige leder, vokter Yennen, som forteller dem om et voksende opprør. Gjengen skjønner at for å beseire Briarwoodene, trenger de hjelp fra opprørernes leder, Archibald Desney, men først må de iverksette en dristig rømning fra fengsel og konfrontere Briarwoodenes sadistiske fangevokter, Kerrion Stonefell.