Chicago Med Spin a Yarn, Get Stuck In Your Own String
S9, E9: Ripley og Charles behandler medlemmer av en kult. Ahmads suspensjon får uventede konsekvenser for Marcel. Abrams fem måneder gamle sønn havner på akutten under tvilsomme omstendigheter.