S1, E5: Et treningsstudio eid av et søskenpar søker Tabathas hjelp til modernisering av forretningsmodellen. Men når en søster sjekker ut og den andre blir overveldet, står konfliktnivået i taket. Både bedriften og alle familiens sparepenger står på spill.