Glimpse Splitboarding in the Swiss Alps with Scotty James
S1, E3: Ta noen svinger med Scotty og crewet i den sveitsiske villmarken for et splitboarding-eventyr, og dra deretter tilbake til halfpipen for siste treningsrunde før konkurransesesongen starter.