S5, E16: Cameron er ansvarlig for skolens store vårball, men når en populær lærer kommer tilbake, blomstrer det frem en ikke-så-vennlig konkurranse. Og når Claire er vakt på skoleballet, får Phil Haley til å bli med ham på den årlige eiendomsmegler-banketten, og han ser frem til å imponere den lille jenta si. Et annet sted begynner Mitch i ny jobb og har vanskeligheter med å lese den nye sjefen og arbeidsmiljøet. Jay og Gloria er barnevakt for Lily, og vesken til Gloria skaper en situasjon som setter Lilys ord opp mot Joes.