American Dad Sesongavslutning - Spring Break-Up
S3, E16: Smith-ekteskapet er matt, som gjør at Stan føler seg lite verdsatt da Francine besøker foreldrene i vårferien. Familien er imidlertid ikke klar over Rogers planer om å bli Vårferiens Konge, og inviterer collegestudenter på fest på deres "pimpede" hjem. Steve prøver å miste jomfrudommen til den deilige Carmen Selectra, Stans smak fører ham til Jessica, hans nye "vårferiekompis". Stan må bestemme seg for om drikkefesten med Jessica er bedre enn livet som gift mann.