States of Union
S2, E4: Kitty og Sarah forsøker å dra på spabesøk, men alt blir bare rot; Tommy krysser en farlig grense på leting etter partnerskap; Rebecca bekymrer seg for Justins usannsynlig raske forbedring: Kevin presser Saul til å bekjenne sin fortid.