First Family of Hip Hop Step Up or Shut Up
S1, E3: Rapper Raekwon lights a fire under Rhondo; Darnell pitches new ideas and gets kicked out of Leland's office; a sit-down between Shanell, aka Lady Luck, and LeA explodes into a screaming match; Lelo heads to court; Lady Luck talks to her lawyer.