S33, E22: I en helt ny episode av 'Ridiculousness' klarer ikke Rob, Steelo og Karrueche Tran å bli sittende på oksen i 'Robo-Rodeo', spiller et farlig spill i 'Garasjedørrulett' og risikerer alt i 'Superekstreme sporter'.