Ridiculousness Sterling og Karrueche Tran LXX
S40, E20: I denne episoden av 'Ridiculousness' leker Rob, Steelo og Karrueche Tran utryddere i 'Kryppatruljen', blir spesielt følsomme og feller 'Kjærlighetstårer' og skater ute i det ville i 'Bli i parken'.