Quantico Stescalade
S2, E3: De nye CIA-rekruttene fortsetter treningen på The Farm med fokus på situasjonsvurdering, mens Alex i fremtiden går under dekke for å infiltrere en terroristgruppe som holder gisler, og sjokkeres av å finne ut at ikke alle er fremmede.