S6, E9: Alicia står overfor en samvittighetskrise når hun oppfordres til å bli negativ i sin kampanje for å bli statsadvokat. I mellomtiden prøver det føderale politiet å overtale Cary til å jobbe med dem, siden de forsøker å bygge en sak mot Lemond Bishop.