S1, E1: Videregåendeelev Yu blir plutselig transportert til den magiske og forunderlige verdenen Twisted Wonderland. Der får han vite at han ble fraktet dit for å studere på den prestisjefylte magiskolen Night Raven College, men han har verken magiske evner eller noen tilknytning til denne verdenen. Alt han ønsker er å dra hjem, men må i stedet kjempe mot et ildsprutende monster.