Modern Family Strangers on a Treadmill
S2, E4: Claire og Mitchell ber om hverandres hjelp for å spare partneren fra ydmykelse – Cameron fra sitt dårlige klesvalg, og Phil fra talen full av vitser. I mellomtiden prøver Jay å bevise noe for Gloria ved å bli med i en quinceanera som holdes av en ansatt, og Haley gir Alex et søsterlig råd om å være kul.