Strawberries and Cream, Part 1
S3, E23: Red Johns CBI-spion blir endelig avslørt, og Patrick Jane kommer ansikt til ansikt med seriemorderen i en eksplosiv konfrontasjon som får sjokkerende følger i den to timer lange Sesong 3-finalen.