S6, E5: Prinsesse Jasmine rekrutterer Aladdin for å hjelpe henne å finne igjen et hemmelig våpen som kan bryte Jafars grep over Sultanen og redde byen fra undergangen. I Storybrooke lurer Den onde dronningen Krok, Drømmeprinsen og Snøhvit og tvinger Emma til å avsløre hemmeligheten sin i et forsøk på å splitte familien.