Student Body President Yayoi Isurugi Gets Revenge; A Battle With Ridiculously Little Honor
S1, E6: Student council president Yayoi plots to destroy the Survival Game Club; influenced by a yakuza movie, the Survival Game Club members launch into a lawless battle for the boss' seat.