Subdivision
S2, E6: Michael og Lincoln går på husjakt i Utah for å finne Westmorelands skjulte penger. T-Bag viser frem sin sørstatlige gjestfrihet. Haywire dukker endelig opp igjen. Sucre møter på et kjent ansikt langs veien. Mahones interesse for D.B. Cooper-legenden fører ham nærmere rømlingene.