Suicide Sprints
S1, E2: Tandy og Tyrone prøver å finne ut hva som har skjedd med dem siden de fikk superkrefter. Tandys fortid innhenter henne, og Tyrone blir besatt av å ta hevn. I mellomtiden jobber kriminalbetjent Brigid O'Reilly med en interessant sak som har bånd til Tandy.