Appare-ranman! Sunny, With Occasional Showers
S1, E1: At the end of the 19th century, mechanical engineer Appare is thrown in jail for upsetting one of the town's elite, who then also appoints young swordsman Kosame to keep an eye on him. But Kosame finds keeping Appare out of trouble to be a challenge.