S9, E17: Robin og Ted må lete etter en beruset Barney på bryllupsdagen hans, og mens de leter mimrer de om tidligere forhold. Marshall og Lily løser endelig problemene sine og Barney blir kjent med to unge gutter som prøver å sjekke opp jenter.