S4, E14: Jess hjelper Schmidt og Nick med å legge frem det nye forretningseventyret sitt - «the Swuit», en dress laget av gensermateriale – for forretningsutvikler Lori Greiner. Winston og Coach bestemmer seg for å investere i Ceces fremtid.