S5, E1: Dean (JENSEN ACKLES) og Sam (JARED PADALECKI) overværer Djevelen (MARK PELLEGRINO) sin oppstandelse, og sammen med Bobby (JIM BEAVER) må de nå hamle opp med etterdønningene.