Sympathy for the Devil
S6, E9: Fortiden melder sin tilbakekomst og en blanding av svik, sinne og romantisk mistillit gjennomsyrer livene til flere av Tree Hills beboere. Nathan befinner seg ansikt til ansikt med sin gamle rival, Brooke hanskes med en som en gang såret henne og Lucas sin roman fører ham ut i uutforskede og truende farvann.