Ta disse lenkene av hjertet mitt
S1, E18: Når Liam ber Rayna om å stikke av med ham og gjøre ferdig albumet, reagerer Deacon uventet; Jolene tviler på Dantes lojalitet; Teddy konfronterer Peggy om lekkasjene.