S3, E8: Når overhodet av en kultaktig new age-klan dør, tar alle konene og barna hans helt over hos Fisher & Diaz. Keith hevner seg på David og brunsjkompisene hans i et intenst slag paintball, og Lisa er bekymret over Nate og "Brenda-vibbene".