S1, E8: Politiinspektør Fancy ansetter Donna Abandando, en velutstyrt sivilansatt, for å jobbe i distriktets «trygg gate»-program. Kelly, Sipowicz og Martinez henter inn en mann som skal forhøres om skytedødsfallet til en drosjesjåfør.