S2, E7: Addisons bror Archer kommer på overraskelsesbesøk. Det betyr ikke bare trøbbel for henne, men også for Naomi og Sam. Meg kommer tilbake for å prøve å få det til å fungere med Pete, og en pasient som er tiltalt for voldelige forbrytelser vekker harme hos både Violet og Dell.