Testing 1-2-3
S3, E24: Turnuslegene har sin største eksamen så langt, førsteårseksamen. Legene tar hånd om tre skadde fjellklatrere. Callies mistanker mot George og Izzie blir sterkere. Cristina sliter med å skrive ekteskapsløfte.