S5, E3: Vince dukker opp på en ikke så uskyldig bursdagsfest for en 16-åring. Etter et vilt billøp i den nye Ferrarien trapper Ari opp kampen mot Andrew Davies. Drama har kjærlighetssorg og finner trøst i en flaske Johnny Walker.