Poor Devil The Antichrist in New York
S1, E1: Etter å ha fylt 665 måneder, sendes Stan, en lovende skuespiller – og antikrist – til New York City for å oppfylle skjebnen sin og ødelegge menneskeheten. Men kaos følger når han prøvespiller for en reklamefilm.