The Arrest
S1, E5: Når etterforskerne intensiverer utspørringen, engasjerer Candy Don Crowder som sin advokat. Senere innrømmer Allan affæren overfor Bettys slektninger, og Pat blir frustrert over å ikke bli informert om saken.