S8, E23: Walkers utdrikningslag, en helg med camping med Trivette og Gage, blir avbrutt av en grizzlybjørn som har fått smaken på mennesker og av en voldelig forbryter som vil hindre rangerne i å vitne i rettssaken mot ham.