The Bartender
S1, E1: Ryū Sasakura creates cocktails dubbed "The Glass of the Gods" at the Eden Hall bar in Ginza; hotel redesigner Kamishima holds deep disregard for bartenders because of an embarrassing mistake he made as a younger man.