S2, E27: Phineas og Feerb bygger den ultimate rullebrett-hinderløypa. De møter Isabella, en journalist under opplæring, og bestemmer seg for å finne opp et maskingevær for å forvandle seg selv til den ultimate superhelten Nebbet.