Rizzoli & Isles The Beast in Me
S1, E9: Når en identitetstyv uten noen tilsynelatende egen identitet blir funnet myrdet i bilen hans, leder etterforskningen Jane inn i en grumsete fortid og Maura ut på et dypt personlig søk.