S3, E9: Kevin ankommer landsbyen hvor faren hans tjenestegjorde. Kate forfølger en ny mulighet. Randall debatterer rådmann Solomon Brown. I fortiden, sliter Jack med å få følelsesmessig kontakt med broren.