The Blame Game
S1, E13: Mens Ally, Cage og Georgia prøver seg på en sak om ansvar ved en flyulykke, blir Ally gjenforent med modellen Glenn, hennes nylige engangsligg, som får henne til å føle seg skyldig over å ha brukt ham som et seksuelt objekt.