S1, E2: Gruppen omstiller seg til virkeligheten utenfor murene til samfunnet sitt. Iris prøver å ta ledelsen, til tross for Hopes skepsis. Felix og Huck sporer tenåringene mens Felix blir tvunget til å konfrontere uønskede minner.