S1, E2: De fire overlevende begynner å utvise merkelige symptomer, men Eph og Noras forsøk på å sette dem i karantene forkludres idet feilinformeringskampanjen setter inn. I mellomtiden får Setrakian et overraskende besøk i fengselet fra en uhyre gammel venn.