The Broken Code
S9, E4: Barney må prøve å komme seg gjennom sinnet sitt over at Ted fortsatt har følelser for Robin, og Marshall må prøve å hjelpe dem med å skvære opp over Skype. Lily innser at hun er Robins eneste jentevenn.